Hoşgeldiniz RigorZ -Forum İlk Türkce Online Zombi Survivor Oyunu!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 2/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5



Scot küfür hakaret

#1
https://i.hizliresim.com/VQAvJB.png

https://i.hizliresim.com/bvjJom.png

https://i.hizliresim.com/p5jBOo.png

bu adamın allaha bile küfür etmislıgı var ama onu atmak ıstemedım ılgılenın lutfen 

İYİ FORUMLAR
#2
+1 
Bole oyuncular yüzün den oyuna giresimiz kalmiyo kaybediyo sovuyo admin bey gerekeni yapın hwid ban atin cezasini ceksin.
#3
https://i.hizliresim.com/jqL8DJ.jpg   konuşmanın başı    chat'ı okursanız scot keli diyip kışkırtmalarda bulunuyor.

https://i.hizliresim.com/mXd3aV.jpg    chat'a iyi bakın scot bambileri  diyor

https://i.hizliresim.com/EObg0n.jpg Chat'e birdaha bakın Aptalın evladı diyip hakarette bulunuyor  

Bunca hakaret ve kışkırtmadan sonra yüzsüz gibi kendilerini zeki sanıp konusmaların basını atmıyorlar :D

herşey kanıtıyla burda asılsız ss leri sizlere atıp algı yaratmaya çalışıyorlar. hem kışkırtma hem karalama da bulunuyorlar.  Kolay gelsin 
#4
Ya admin bey goruyosunuz bisey demek istemiyorum o aptal malukat allaha kufur ediyo ve bu kufur ona çok normal geliyo dahada vardı ss de atmak istemedim
#5
(14.06.2019, Saat: 01:15)zCrevas Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ya admin bey goruyosunuz bisey demek istemiyorum o aptal malukat allaha kufur ediyo ve bu kufur ona çok normal geliyo dahada vardı ss de atmak istemedim

La kolsuz fukara crevas,  ben senmiyim ALLAH'a küfür edeyim ?   Kendinle beni karıştırma.  
VARSA AT SS'i zor birşey degil.  Eger ALLAH'a Küfür ettiysem hesabımı silsin admin.  eger etmediysem senin hesabını silsin ?  ergenüs cevap ver bu soruya. 
#6
Oglen sonu ahmet abinin ts ye gel tmm unutma
#7
Gereken işlem yapıldı.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Küfür NewGoodBye 3 430 10.04.2019, Saat: 13:18
Son Yorum: Fethi Neva
  Küfür NewGoodBye 1 224 10.04.2019, Saat: 13:18
Son Yorum: Fethi Neva
  KÜFÜR BANLARI Murat1903 2 496 19.11.2018, Saat: 20:48
Son Yorum: Destek Leyla
  KÜFÜR Murat1903 2 421 18.11.2018, Saat: 19:10
Son Yorum: Murat1903
  KÜFÜR Murat1903 7 648 03.11.2018, Saat: 22:34
Son Yorum: Murat1903

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar:


1 Ziyaretçi