Hoşgeldiniz RigorZ -Forum İlk Türkce Online Zombi Survivor Oyunu!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5



scot KLANI PALYACOSU memocuk hakkında.

#1
Merhaba RigorZ yöneticileri.

Sizlere öncelikle 1 sorum var !

Scot klanı başkanı Mehmetin size ne faydası oldu ?

2016-2019 senesin boyunca bu Mehmet adlı kişi oyunda yada oyun dışında kişileri kışkırtarak cezalandırılmasına sebep olmuştur ki bugün bana onca laf edip ardından size bir ss atıp cezalandırılmama sebep oldu ki kişinin mesajları sildiği aşikar kimse kendi kendine konuşup kavga etmez adam benim defalarca kez tahrik edip küfür ettirince " ah işte bu istediğimi verdin teşekkürler diyip " mesajı silip "Eyw" yazıyor ve yönetimde sorgulamadan adamı dinleyip oyuna destek olmaya çalışan adamı atıyor çok merak ediyorum ki kişinin mesajları silip bana kumpas kurduğunu anlamak zor değil maymundan az zekaya sahip herkes anlar bu adamı oyunda hiç bir kişi sevmezken siz bu adamın lafına itimat edip bana bir zararınız olmaz kendi geleceğinize zarar verdiniz ben size destek olmayı planlarken bu adam milleti banlattırmanın peşinde işi gücü gösteriş farklı bir niyeti yok sizin görmediğiniz zamanda resmiyetten uzak bir adamken göz önünde "Lütfen dikkat ediniz" vesaire gösterişlerde bulunuyor verdiğiniz yanlış karar için sizi tekrar düşünmeye davet ediyorum ve en önemlisi bu kişinin artık Şerif olmaması gerektiğini düşünüyoruım.

Screenshot_20190809-163657.jpg

İyi çalışmalar
#2
KARDEŞ KÜFÜR YK ORADA EYW EYW YAZDIM BUNDA BU KDAR ZIRLICAK NE VAR KARDEŞ BİR ŞEY YAZDIĞIM MI VAR KENDİ KENDİNE ZIRLIYORSN NEYSE BEN SYNTAX HESABININ BAN YEMESINI TALEP EDİYORUM DC VE FPRUMDA KÜFRETMEK AYIP VE KURALLARA AYKIRI
#3
FAYDA ZARARA BAKMA KURALLARA AYKIRI BIR SEY YAPMIYORUM SEN ...
#4
Öncelikle heaabımın banlanmasın hiç bir gerekçe yok sen kuduz bir domuzun Allah ailene sabır versin
#5
Eyw eyw yazdım diyorsun ??? Discord denetim kaydı kendi mesajlarını silince kaydetmiyor diye kanıtlayamıyorum sen dua et
#6
O bahsettiginiz kisi facebook sayfasinda laf etmedigi insan kalmadi zaten yarısı engellemistir zamanında şu lanet oyunu bîrakìcam diyip itemlerini satıyodu
Demek istedigim şey neredeyse facebooktan herkeze söven serif oluncada kîskırtıp sövdürtüyo sonra size atıyo ve sizde olayin aslini bilmeden ban atiyosunuz .
Bide hani şeriflerin yaşı büyük olucaktı ? Bu cocuk 16 yaşında .böyle.hayatta hic bi becerisi olmayan sadece milleti kışkırtarak kendine sövdüren bi veledide şerif. Yapmanız ayrı bi garip
MáķéĄĐïffęřêñćè   
#7
ADMİNE KİMLİK ATABİLİRİZ PROBLEM YOK KİMSEYİ KIŞKIRTTIĞIM VEYA OYUNA LAF ETTİĞİM YOK İFTİRA İLE DEĞİL KANIT İLE OYNA
#8
Şuna bak Allah için yalanı nasıl bu kadar utanmadan konuşuyorsun?
#9
(09.08.2019, Saat: 23:27)Syntax Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba RigorZ yöneticileri.

Sizlere öncelikle 1 sorum var !

Scot klanı başkanı Mehmetin size ne faydası oldu ?

2016-2019 senesin boyunca bu Mehmet adlı kişi oyunda yada oyun dışında kişileri kışkırtarak cezalandırılmasına sebep olmuştur ki bugün bana onca laf edip ardından size bir ss atıp cezalandırılmama sebep oldu ki kişinin mesajları sildiği aşikar kimse kendi kendine konuşup kavga etmez adam benim defalarca kez tahrik edip küfür ettirince " ah işte bu istediğimi verdin teşekkürler diyip " mesajı silip "Eyw" yazıyor ve yönetimde sorgulamadan adamı dinleyip oyuna destek olmaya çalışan adamı atıyor çok merak ediyorum ki kişinin mesajları silip bana kumpas kurduğunu anlamak zor değil maymundan az zekaya sahip herkes anlar bu adamı oyunda hiç bir kişi sevmezken siz bu adamın lafına itimat edip bana bir zararınız olmaz kendi geleceğinize zarar verdiniz ben size destek olmayı planlarken bu adam milleti banlattırmanın peşinde işi gücü gösteriş farklı bir niyeti yok sizin görmediğiniz zamanda resmiyetten uzak bir adamken göz önünde "Lütfen dikkat ediniz" vesaire gösterişlerde bulunuyor verdiğiniz yanlış karar için sizi tekrar düşünmeye davet ediyorum ve en önemlisi bu kişinin artık Şerif olmaması gerektiğini düşünüyoruım.

Screenshot_20190809-163657.jpg

İyi çalışmalar

Lan zırto Dc den küfür edip banlanınca niye ağlıyorsun burda ? 
kim olursan ol küfür edersen gereken ceza uygulanır. 
Sen degilmiydin  Rigorzu bırakın Benim oyunuma gelin diyen. Rigorzu kötülüyordun. simdi arkadasların rz oynuyor diye gelip burda prim kasmaya çalışma. yamuk burnunu düzeltirim senin. 
Şekle bak  hem dc den küfür edecek  hemde gelip burda  savunma yazacak Bok çuvalı.
#10
RİGORZU YERDEN YERE VURUYORDU OYUNU 1 HAFTA SÜRÜNCE ÇARESİZ Mİ KALDIN SEN CANCIK


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Userchars hakkında. *NICK* AsteSyntax 1 64 20.08.2019, Saat: 12:41
Son Yorum: Destek ADEM
  Wars Klanı oyuncusu : Lozenburg Syntax 14 277 14.08.2019, Saat: 14:55
Son Yorum: Syntax
  ASTE ŞERİFLİĞİ HAKKINDA Birazcık adalet 12 197 12.08.2019, Saat: 11:49
Son Yorum: RZGM
  Wars Klanı Hile LVX 10 330 22.07.2019, Saat: 16:16
Son Yorum: RZGM
  Just klanı hile Birazcık adalet 6 170 19.07.2019, Saat: 14:02
Son Yorum: Rigorz

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar:


1 Ziyaretçi