Hoşgeldiniz RigorZ -Forum İlk Türkce Online Zombi Survivor Oyunu!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 1.5/5 - 2 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5



MAP TASARIMI HAKKINDA.

#1
Harita yaparken sizce neye dikkat edilmeli?

Harita sizce nasıl olmalı?
#2
Kardeşim sen ne yaparsan beğeniriz biz sıkıntı yok.
rigorz_logo_beyaz.png

- NightScary
#3
SmalWar Gibi Haritalar Ve Dust2 Gibi Yeni Maplar Eklenirse Ve Sadece sniper girilen Küçük mapler Ve Mos Gibi silahlar girilen küçük yada büyük mapler iş görür
WWW
#4
Gereksiz fazla map e gerek yok oyuncuları bölmeyelim.
rigorz_logo_beyaz.png

- NightScary
#5
Niye Gereksizmiş Kardeşim Adamlar Map Arıyo ! Bazı Klanlar 30 Kısı Ve Mapı Ele Gecırıyolar 2 map olsa 5 Klan olsa ve klana alınmayan adamlar nasıl ıtem kaldırsın z mı bassınlar ıtemmı calsınlar !
WWW
#6
FROSTY DE TIR KALKSIN POLİS İSTASYONU YERİ DEĞİŞSİN
#7
İlk iş forstydeki ayak sesi sorununu çözücem
Can Gümüş
#8
oVdbqQ.png
#9
(07.08.2018, Saat: 22:26)Cazador.exe Adlı Kullanıcıdan Alıntı: oVdbqQ.png
Güzel Çalışma olmuş. Biraz daha doku ve ışıklandırmayı Bilgisayar'ı kötü olanlar için FPS daha iyi vermesi için yaparsanız güzel olur. Ellerinize Sağlık.
#10
Bu görüntü orta ayarda çekildi, sistemi kötü olan arkadaşlar zaten ' düşük' ayarda oynayacak ve görüntü bilindik grafikler olacaktır.
Can Gümüş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  BattleDeccaL Ban Hakkında. RZGM 49 7,628 15.08.2017, Saat: 02:34
Son Yorum: UTKU
  Ban yiyen oyuncunun oylaması hakkında nerxz 8 1,196 04.05.2017, Saat: 08:03
Son Yorum: nerxz

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar:


1 Ziyaretçi